Horácký folklorní soubor Pramínek Jihlava

Den 1. – sobota (příjezd)

4. 8. 2013

V 8:30 ráno jsme se sešli na nádraží, vyřídili veškeré náležitosti a papírování a vlakem v 9:30 vyrazili do Číchova. Po vystoupení z vlaku nás čekal ještě náročný výstup po sjezdovce nahoru, ale hravě jsme ho zvládli. Po příchodu jsme se nastěhovali do chatek. Pokojů je ale trochu málo a lidí moc, takže je ubytování lehce stísněné. Kuchař nás přivítal hrstkovou polévkou a kuřecím plátkem s hranolkami. Všem moc chutná, porce jsou velké.

Po obědě jsme ještě chvíli vybalovali a povlékali postele a pak už přišlo tradiční rozdělování do družstev, nejprve podle barev na táborovou hru, potom ještě podle tanečních schopností na táborová zaměstnání. Mezi tím se barvily šátky na hru, komu bylo teplo, mohl se ochladit v bazénu. K večeři byl buřtguláš s chlebem, opět výborný.

Večer se malovaly oddílové plakáty a nakonec se vyrazilo na táborovou hru. Přivítal nás Tommy ze hry Jumanji a poprosil nás, zda bychom mu pomohli vysvobodit se ze hry tím, že budeme hru hrát taky a dohrajeme ji do konce. Pak se ještě poradili instruktoři a šlo se spát.

Kompletní galerie z prvního dne.

Matt, 4. 8. 2013

Nechte si posílat novinky, informace o vystoupeních
a další zajímavosti emailem.